2014. február 18., kedd

Mozaikmúzeum

 
ez sem saját kép, de kb. ilyen volt
(a kép innen: cookit-cookit.blogspot.com)
Péntek reggel nem igazán éreztem jól magam, Natia és Helga pedig főztek, úgyhogy nem mentünk a parkba. Igen, grúz nap volt, khadzsapurit csináltak reggelire (remélem jól írtam a nevét, kiejteni képtelenség, mert a grúz nyelv teli van számomra kiejthetetlen köpködős torokhangokkal), gyakorlatilag nagyon vékony tésztában sütött sajt. Isteni finom volt, szerintem én ettem a legtöbbet belőle (ami azért nagy szó). A csoportunkhoz csatlakozott két ukrán, Natalia és Volodimir, előző éjszaka érkeztek és ők is velünk együtt mennek majd haza. Takarításkor ezúttal a meeting room jutott nekem, Mohával együtt takarítottunk.

Na, és akkor a lényeg: a mozaikmúzeum. Ahogy már korábban említettem, a múzeumban a Zeugmából az árasztás miatt elszállított mozaikok tekinthetők meg itt. Maga a múzeum egyébként meglehetősen felkapott és modern. Aki még ebből a bejegyzésből nem jött volna rá, annak mondom, hogy én általában nem vagyok egy nagy városnéző, múzeumjáró alkat, de ez a kiállítás teljesen lenyűgözött, gyakorlatilag mindent lefényképeztem, ami az utunkba került. A többieknek legalább fél órát kellett Edoardóra meg rám várniuk, mert nem voltunk hajlandóak velük rohanni... Az összes képet nem teszem fel, mert nem lettek mind jó minőségűek meg az sok lenne, de ennyiből is látszik, hogy milyen volt :)
(a leghíresebbről, a cigánylány mozaikjáról nem készítettem képet, egy sötét teremben van kiállítva egy rakás lámpával megvilágítva, és a szeme nem is néz mindig arra, amerről nézi az ember)

Ókeanosz és Tethys

Gaia
Akhilleusz

minta

Mars
Aphrodité születése

ennek sajnos elfelejtettem lefényképezni a címét
Europé elrablása

Perseus és Androméda
ugyanaz, csak lentről

az egyik tapiképernyős játék
egyéb random mozaik

kacsák!

fura állatok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése